×

sûreté du québec meaning in French

sûreté du québec

Examples

  1. On April 15, 2009, operation SharQc was conducted by the Sûreté du Québec.
    15 avril 2009 : Opération SharQC au Québec.
  2. Provincial police forces involved were the Ontario Provincial Police and the Sûreté du Québec.
    Les forces policières impliquées dans les arrestations étaient de la Police provinciale de l'Ontario et de la Sûreté du Québec.
  3. Police from the Sûreté du Québec also raided more than ten safety deposit boxes rented by Vaillancourt at various financial institutions.
    Des policiers de la Sûreté du Québec ont ainsi perquisitionné plus de 10 coffrets de sûreté que louait M. Vaillancourt dans des établissements financiers.
  4. In 2002, the Service de police municipale de Lachute was transferred to the Sûreté du Québec.
    Dans la foulée de la réforme policière menée à l'échelle du Québec, le Service de police municipale de Lachute est transféré en 2002 à la Sûreté du Québec.
  5. The provinces of Ontario, Quebec, and Newfoundland and Labrador maintain their own provincial police forces—the Ontario Provincial Police, Sûreté du Québec, and Royal Newfoundland Constabulary respectively.
    Seuls l'Ontario, le Québec et Terre-Neuve-et-Labrador possèdent en propre un corps policier provincial, respectivement la Police provinciale de l'Ontario, la Sûreté du Québec et la police Royal Newfoundland Constabulary.
More:   Next

Related Words

  1. súľov-hradná
  2. sûreté
  3. sûreté nationale (morocco)
  4. sûrtab
PC Version

Copyright © 2018 WordTech Co.